preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bukovac Zagreb

EDUKACIJSKI REHABILITATOR

Edukacijski rehabilitator: 

Tanja Šesto Slemenšek, prof. 

095  582 86 99

tanja.sesto-slemensek@skole.hr

 

R A D N O     V R I J E M E

 

           1. OSNOVNA ŠKOLA ŽUTI BRIJEG /NASTAVA POPODNE         

                         Utorak               od 13.00 do 19.00 sati                                                                                         

                         Četvrtak            od 13.00 do 19.00 sati             

                         Petak                 od 13.00 do 19.00 sati

               OSNOVNA ŠKOLA JORDANOVAC/NASTAVA UJUTRO

                         Ponedjeljak      od 8.00 do 14.00 sati    

                        OSNOVNA ŠKOLA FRAN KRSTO FRANKOPAN I PETAR PRERADOVIĆ

                         Srijeda               od 8.00 do 14.00 sati            

                        

           2. OSNOVNA ŠKOLA ŽUTI BRIJEG /NASTAVA UJUTRO         

                         Ponedjeljak      od 8.00 do 14.00 sati                                                                                         

                         Srijeda               od 8.00 do 14.00 sati             

                         Petak                 od 8.00 do 14.00 sati

               OSNOVNA ŠKOLA JORDANOVAC/NASTAVA POPODNE

                         Utorak               od 13.00 do 19.00 sati    

                         Četvrtak            od 13.00 do 19.00 sati

                       

    Napomena: u OŠ F.K.Frakopan i Petar Preradović se ide i češće, po potrebi

Otvoreni sat za roditelje:

Prema dogovoru

 

Tanja Šesto Slemenšek, prof.

Edukacijski rehabilitator

Što radi školski edukacijski rehabilitator?

Rad defektologa–stručnog suradnika edukacijskog rehabilitatora nalaže praćenje i razvoj individualnih sposobnosti učenika te pružanje pomoći učenicima s teškoćama u razvoju. Poslovi i zadaci edukacijskog rehabilitatora u stalnoj su interakciji sagledani kroz rad s učiteljima, roditeljima i ostalim stručnim službama te kroz neposredan rad s učenicima.

Rad s učenicima organiziran je prema potrebama učenika obzirom na satnicu i to grupni ili individualni oblik rada.

Identifikacija, dijagnosticiranje, kao i praćenje učenika s teškoćama vrši se tijekom cijele školske godine uz pomoć roditelja, učitelja i medicinskih timova te ostalih stručnih službi, tako da je broj učenika s Rješenjima o primjerenom obliku školovanja tijekom školske godine promjenjiv.

ORIJENTACIJSKA LISTA VRSTA TEŠKOĆA

Skupine vrsta teškoća su:

1. Oštećenja vida

2. Oštećenja sluha

3. Oštećenja jezično-govorne-glasovne komunikacije i specifične teškoće u učenju

4. Oštećenja organa i organskih sustava

5. Intelektualne teškoće

6. Poremećaji u ponašanju i oštećenja mentalnog zdravlja

7. Postojanje više vrsta teškoća u psihofizičkom razvoju.

Učenik s teškoćama u razvoju je učenik čije sposobnosti u međudjelovanju s čimbenicima iz okoline ograničavaju njegovo puno, učinkovito i ravnopravno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu s ostalim učenicima, a proizlaze iz:

  • tjelesnih, mentalnih, intelektualnih, osjetilnih oštećenja i poremećaja funkcija,
  • kombinacije više vrsta gore navedenih oštećenja i poremećaja.

Odgoj i obrazovanje učenika temelji se na načelima prihvaćanja različitosti učenika, prihvaćanja različitih osobitosti razvoja učenika, osiguravanja uvjeta i potpore za ostvarivanje maksimalnoga razvoja potencijala svakoga pojedinog učenika, izjednačavanja mogućnosti za postizanje najvećega mogućeg stupnja obrazovanja te osiguravanja odgoja i obrazovanja učenika što bliže njegovu mjestu stanovanja.

 

PROGRAMSKA POTPORA KOJA SE PROVODI U ŠKOLI

Primjereni programi odgoja i obrazovanja učenika su:

  • redoviti program uz individualizirane postupke,
  • redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke,

Ad.1) Redoviti program uz individualizirane postupke

Redoviti program uz individualizirane postupke određuje se učenicima koji s obzirom na vrstu teškoće mogu svladavati redoviti nastavni plan i program/kurikulum bez sadržajnog ograničavanja, ali su im zbog specifičnosti u funkcioniranju potrebni individualizirani postupci u radu.

Individualizirani postupci mogu biti iz jednog, više ili svih predmeta te za svakoga pojedinog učenika trebaju biti razrađeni kao pisani dokument, a izrađuju ga učitelji/nastavnici u suradnji sa stručnim suradnikom škole te su ga dužni dati na uvid roditelju/skrbniku učenika tijekom prve polovice polugodišta.

Redoviti program uz individualizirane postupke provodi se u redovitome razrednom odjelu škole, a provode ga učitelji/nastavnici koji izvode nastavu i ostalim učenicima u tom razrednom odjelu.

Ad.2) Redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke

Redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke određuje se učenicima koji s obzirom na vrstu teškoće ne mogu svladavati nastavni plan i program/kurikulum bez sadržajnog ograničavanja te im je zbog specifičnosti u funkcioniranju potreban individualizirani pristup u radu i sadržajna prilagodba.

Redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke je redoviti program koji se sadržajno i metodički prilagođava učeniku.

Sadržajna prilagodba podrazumijeva individualiziranu prilagodbu nastavnih sadržaja redovitog programa sukladno sposobnostima i sklonostima učenika, a zahtijeva smanjivanje opsega nastavnih sadržaja.

Redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke može biti iz jednog, više ili svih predmeta, a izrađuju ga kao pisani dokument učitelji/nastavnici za svaki pojedini nastavni predmet u suradnji sa stručnim suradnikom škole te su ga dužni dati na uvid roditelju/skrbniku učenika tijekom prve polovice polugodišta.

Redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke provodi se u redovitome razrednom odjelu škole, a provode ga učitelji/nastavnici koji izvode nastavu i ostalim učenicima u tom razrednom odjelu.

Za kraj bih htjela naglasiti da svi mi ponekad u životu imamo različite probleme i poteškoće te da za njihovo rješavanje nije sramota potražiti pomoć. Dolazak školskom defektologu na razgovor ne znači da s vašim djetetom nešto nije u redu ili da ste učinili nešto loše – jednostavno znači da ste dobro procijenili da u školi postoji netko tko je educiran pomoći vam.

Aplikacija za prilagođeno čitanje za disleksičare

Autor: knjiznica bukovac, 29. 4. 2020. 09:58

Dragi učenici, poštovani roditelji i kolege,
 
pogledajte poveznicu na aplikaciju za čitanje lektire koja je prilagođena za disleksičare (sve lektire sa stranice e-lektire su dostupne u toj aplikaciji).
 
[više]

Svjetski dan svjesnosti o autizmu

Autor: knjiznica bukovac, 2. 4. 2020. 11:31

Danas je Svjetski dan svjesnosti o autizmu.
Na sljedećoj poveznici pogledajte filmić s YouTubea o tome.
Poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=qpzNoRLHIMw&feature=youtu.be

[više]

Radionica Udruge Korablja Vijest ima dokument u privitku

Autor: knjiznica bukovac, 4. 3. 2020. 12:07

Dana 3.ožujka 2020. u našoj je školi održana edukativna radionica za 4. razrede Udruge Korablja. Korisnici Udruge su odrasle osobe s intelektualnim teškoćama, a našim su učenicima predstavili slikovnicu Priča o Vedranu. U nastavku pročitajte više...

[više]

Informiranjem protiv neznanja!

Autor: knjiznica bukovac, 4. 3. 2020. 09:47

Dragi roditelji,
saznajte sve o autizmu i načinima ranog detektiranja. Pronađite sve najbitnije informacije na jednom mjestu.
 
Tanja Šesto Slemenšek, prof.
[više]

Prevencija zaraznih bolesti

Autor: knjiznica bukovac, 4. 2. 2020. 12:19

Poštovani roditelji i učenici,

na poveznici ispod možete pogledati edukativni video koji prikazuje mjere opreza kojima se može smanjiti rizik od zaraznih bolesti, uključujući i koronavirus, a koji je pripremio Hrvatski zavod za hitnu medicinu.

Poveznica na video: https://www.youtube.com/watch?v=02lRIHbAV38

[više]

Posjet udruge Korablja Arka u četvrtim razredima

Autor: knjiznica bukovac, 21. 11. 2019. 10:35

U utorak, 12. studenog u posjet 4.a i 4.b razredu došli su članovi udruge Korablja  predstaviti slikovnicu ''Priča o Vedranu''. Naša defektologinja Tanja Šesto Slemenšek, učiteljice Vjekoslava Bibić Štula i Nevenka Janušić i njihovi učenici uživali su u vremenu provedenom s članovima udruge i razgovoru s njima. U nastavku pročitajte više...

 

 

 

 

[više]

Festival jednakih mogućnosti

Autor: knjiznica bukovac, 28. 5. 2019. 09:32

I ove godine sudjelovali smo na Festivalu jednakih mogućnosti na Trgu bana Josipa Jelačića u organizaciji Društva tjelesnih invalida Grada Zagreba u sklopu provedbe projekta "Pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici kao potpora inkluzivnom obrazovanju". Osamnaesti po redu Festival jednakih mogućnosti održao se 21. svibnja. Cilj Festivala je razvoj javne svijesti o invaliditetu i doprinosa osoba s invaliditetom društvenom životu u zajednici. Hvala učenicima, pomoćnicama u nastavi, prof. Mariji Marić i prof. Nataši Gaščić Đurkan. 

Defektologinja škole Tanja Šesto Slemenšek 

  

 

 

 

[više]

Centar za zdravlje mladih

Autor: knjiznica bukovac, 17. 5. 2019. 09:21

  https://www.czm.hr/       

  Heinzelova 62a, kontakt broj : 01/6468 333

Misija centra je povećanje dostupnosti zdravstvenih sadržaja za zaštitu reproduktivnog zdravlja, zaštitu mentalnog zdravlja, podizanje svijesti o modernim ovisnostima te promociju zdravih stilova života mladih ljudi.  U nastavku pročitajte više...

[više]

Svjetski dan svjesnosti o autizmu

Autor: knjiznica bukovac, 4. 4. 2019. 09:58

U utorak, 2. travnja obilježili smo Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Glavna skupština Ujedinjenih naroda je odabrala 2. travnja za obilježavanje Svjetskog dana svjesnosti o autizmu, čime želi skrenuti pozornosti javnosti diljem svijeta na sve veći problem ovoga složenog poremećaja koji se kod pojedinaca najčešće razvije u prve tri godine života i uglavnom traje do kraja života. Prema nizu istraživanja su osobe s autizmom i njihove obitelji posebice vulnerabilan dio populacije koji zahtjeva sustavna rješenja. I ove će se godine u Hrvatskoj nizom manifestacija obilježiti ovaj dan i senzibilizirati hrvatsku javnost na potrebu da bude društvo jednakih šansi za sve. Opširnije pročitajte u nastavku...

   

[više]

Arhiva naših vijesti   
 


NAJAVA DOGAĐANJA

Molimo učenike osmih razreda da ispune anketu - evaluaciju nastave i škole na sljedećem linku: 

 http://bit.ly/upitnik-osmaši  

 

 
 
 
MOBILNOST/MOBILITY

  English version

 
E DNEVNIK

Priloženi dokumenti:
Letak-za-roditelje.pdf

 
RASPORED ZVONA

 
ŠKOLSKI LIST

 
LEKTIRA

 
DOKUMENTI
 
Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
ŠKOLSKA STRANICA
 
POVEZNICE

 
NATJEČAJI
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2012.

Ukupno: 780789
Ovaj mjesec: 8170
Ovaj tjedan: 399
Danas: 399
 
 > Edukacijski rehabilitator
CMS za škole logo
Osnovna škola Bukovac Zagreb / Trnac 42, HR-10000 Zagreb / www.os-bukovac-zg.skole.hr / os-zagreb-033@os-bukovac-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju