2016-12-05 12:54:12

Spoj jezika i tehnologije

U srijedu, 30. studenog, naši sedmaši su u pratnji profesorice Anite Križanac Rašić i profesora Darka Leskovara sudjelovali na izvanučioničkoj nastavi njemačkog jezika. U Goethe Institutu posjetili su izložbu o suvremenoj njemačkoj glazbi „Gromoglasno“ i sudjelovali na radionici koju je ostatatak njemačke grupe u školi izravno pratio putem video veze.

Opširnije u nastavku.

Projekt „Gromoglasno – moderna glazba iz Njemačke“ predstavlja izložbu od 15 postera uspješnih njemačkih hitova, čiji tekstovi nude brojne povode za razgovor i raspravu u nastavi njemačkog jezika.

Interaktivni posjet izložbi trajao je 90 minuta, a sastojao se od kratkog uvoda u izložbu, potrage za odgovorima na pitanja o izložbi i različitih govornih aktivnosti. Njemački jezik je bio samo medij za ostvarenje određenog cilja, atmosfera je bila sjajna, a zadovoljavajuća radna temperatura se postigla već nakon uvodnih aktivnosti. Potpuno smo se opustili igrajući Kahoot na zadane teme, a vrhunac je predstavljao stvaranje glazbe i ritma pljeskanjem i pokretima u trima grupama spojivši se u jednu veliku. Posebnost ovog događaja je da nas je ostatak njemačke grupe, koji nije s nama bio u Institutu pratio putem video veze i prijenosa uživo, tako da su i oni virtualno mogli pratiti i rješavati zadatke. 

Za tehničku podršku je zaslužan profesor Leskovar.

Ponosna na svoje učenike, profesorica Anita Križanac Rašić

 

Posjet Goethe Institutu je bio veoma zabavan. Najprije smo dobili zadatke koje smo trebali riješiti uz pomoć plakata. Otkrili smo mnoge njemačke izvođače koje nismo znali od prije. Zatim smo igrali kviz po skupinama,preko aplikacije Kahoot. Nakon toga smo se podijelili u tri grupe i pljeskajući stvarali melodiju. Brzo je došao i kraj izložbe te smo krenuli natrag u školu.

Prema mom mišljenju, posjet Goethe institutu je bio vrlo zanimljiv i zabavan. Saznali smo dosta stvari o njemačkoj glazbi. Posebno mi se svidjelo igranje kviza preko aplikacije Kahoot, a vjerujem da se to i većini ostalih učenika najviše svidjelo. Mislim da bi se trebali češće organizirati ovakvi projekti jer tako učenje postaje zanimljivije.      

  Ana Jurčević, 7.c


Osnovna škola "Bukovac" Zagreb